close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עיצוב המטבח והטרנד העכשווי שיחסוך לכם הרבה מאוד כסף

מערכת שורשכד סיוון, תשעח07/06/2018

אודות טרנד עכשווי בעיצוב המטבח שיחסוך לכם הרבה מאוד כסף וכל זאת מבלי להתפשר כלל

תגיות:
שילוב בין סגנונות בכל תחומי העיצוב ובפרט בתחום עיצוב המטבח יכולים ליצור מראה כאוטי וחסר סדר, אך אם תשכילו לעשות זאת בצורה הנכונה ובאופן הנכון אתם תצאו נשכרים ותראו כי שני סגנונות יכולים לחיות יחד בהרמוניה מושלמת וליצור מראה פשוט מושלם.

האפקט של חיבור בין שני סגנונות עיצוב שונים, בין אם זה עיצוב בסגנון כפרי לבין סגנון קלאסי ועכשווי למשל, הוא אפקט מגביר: מצב בו שני הסגנונות באים לידי ביטוי ביתר שאת. והמטבח הוא המקום המושלם להעז וליישם זאת.

דווקא מגמות עיצוב מנוגדות מסוגלות ליצור הזדמנות להשלים אחת את השנייה.

היות שיותר ויותר אנשים מוצאים היום את היתרונות הגדולים של חידוש המטבח על ידי החלפת דלתות מטבח, ניתן למצוא סגנונות שונים חוברים יחד. והתוצאות- נהדרות.

חסכון, חסכון, חסכון - משמעותי!

*חסכון בכסף
*חסכון בזמן
*חסכון במאמץ.

אז מה זה אומר?

חסכון אדיר של כסף-
עלויות של עיצוב מטבח חדש עומדים על עשרות אלפי שקלים.
שכוללים ארונות מטבח חדשים, שיש, וקרמיקה.
ברגע שתבחרו רק להחליף את הדלתות אתם חוסכים את הרב הגדול. נשארים עם גופי הארונות,השיש והקרמיקה הקיימים. אבל המראה - חדש לגמרי. היופי ניחן בחיצוניות שזה הדלתות. החלפנו אותן ,שינינו ה-כ-ל.

הרוויחו חסכון בזמן ומאמץ-
למי מאיתנו יש את הכוח לתכנן מטבח חדש? כולנו עסוקים כל כך בחיי היום יום. הלבטים הם כה רבים שההליך אורך זמן כה רב ומבלבל שנראה שזה לא נגמר, עוד שיוט שלא נגמר באינטרנט להתוודע למגמות עיצוב חדשניות, עוד כיתות רגליים לא נגמר בין אולם תצוגה אחד לשני. לא כל אחד מאיתנו בנוי לזה.

המטבח מתלבש מחדש
מעבר לנקודה שהעלות פה היא נמוכה באופן משמעותי, לא פעם אין צורך ממשי במטבח חדש, לעיתים אנו רק מעוניינים לרענן את הטעם האישי שלנו. רוצים מטבח אופנתי.
במידה והמטבח הקיים שלכם שמר על איכותו ותקינותו והוא נכון עבורנו מבחינה ארגונית או אולי אפילו רק מוכר, התרגלנו אליו ואנו אוהבים אותו וכל מה שאנו מבקשים זה מעבר לעיצוב טרנדי יותר, כאן הבחירה בהחלפת דלתות מטבח הופכת להיות אופציה נבחרת.
אנו מצליחים ליהנות מהאיכות והארגון שהכרנו יחד עם מעבר לקונספט ויזואלי מעודכן יותר וכל זאת תוך חסכון בכיס ומבלי ליצור שינויים מהפכנים שישביתו אותנו ימים.

מעוף יצירתי - הרשו לעצמכם להתבטא
לכן שילוב בין שני העולמות ייתן לכם את הטוב שבשני העולמות.
יש שנמשכים למראה עיצובי המודרני, אך חשים כי הוא יוצר תחושה מעט קרה ומנוכרת. אל תוותרו! השלימו אותו עם פרמטרים חיים, נגיעות עיצוב כפריות או מסורתיות תראו שדווקא זה יצור אפקט של מראה שלם למטבח שלכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה